czwartek, 12 września 2013

Wielki Błękit

Hej! :D Dziś coś mniej " klasycznego", szczególnie dla wielbicielek makijaży w kolorze. U mnie jak widać królował dziś błękit - WIELKI błękit, ponieważ użyłam do niego, aż 5 różnych odcieni tego koloru :) Uważam, że kolor ten kiepsko współgra z kolorem mojej soczewki, ale mimo to postanowiłam wypróbować. Efekty poniżej:


































Kosmetyki jakich użyłam :
Podkład - Ingrid Cosmetics Silk&Lift, Dermacol
Puder - Stay Matt  Rimmel
Korektor - Maybelline Dream Lumi Touch, Dermacol
Cienie - Czarny z paletki Sleek, Revlon ColorStay 12h, Bourjois Smoky Trio, MUA
Kredki - NYX biały cień w kredce, Astor eyeartist kajal
Tusze - Pupa Diva's Lashes, 2000cal Max Factor
Eyeliner - Miss Sporty Studio Lash Liner
Bronzer - W7 Honolulu
Róż - Avon Russet
Pędzle - Hakuro H77, Hakuro H50S, Hakuro H13, Ecotools Foam Aplicator, Noname z Douglas'a, Pojedyncze patyczki do nakładania cieni

8 komentarzy:

  1. Bardzo głęboka woda :) Cudny efekt tafli na powiekach. Tylko brwi jak dla mnie trochę za mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama dopiero teraz zauważyłam, że trochę mnie z nimi poniosło :D

      Usuń
  2. piękne oczy, powieka idealna do takich make up'ów :) Śliczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ;)
    Bardzo ci w ni do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż piękny :) Przypomina mi głębię oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o to mi się podoba i to bardzo. obserwuję. jak coś zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń