czwartek, 15 sierpnia 2013

Na dobry początek !

Cześć Wszystkim! :) Tak o to zaczynam moją przygodę z blogowaniem, myślałam nad tym już wiele, wieeele wcześniej, ale cały czas szczerze BAŁAM się za to zabrać, a że mi się nie uda, że blog się nie wypromuje, że nikt nie będzie czytać ani komentować. Ale stało się, a kto nie ryzykuje ten traci, nie zapominając, że na internecie świat się nie kończy :D!

Swoją przygodę z makijażem zaczęłam już w gimnazjum, i jak każda wtedy dziewczyna nie rozumiałam po co komuś biały cień do powiek, albo dlaczego ludzie regulują brwi skoro to tak okropnie boli?! Z czasem wszystko się zmieniło, wciągnęłam się w oglądanie dziewczyn, które zajmują się makijażem na youtube, a kosmetyków w domu powolutku zaczęło przybywać. Dziś nie wyobrażam sobie dnia bez makijażu, dodaje mi to pewności siebie i mogę dostosowywać go zależnie do moich humorków :) Makijaż jest świetną formą wyrażania siebie i zachęcam każdą dziewczynę, żeby nie bała się z nim eksperymentować!

Dziś (mam nadzieję) na dobry początek przygotowałam dla was mój makijaż dzienny i krok po kroku jego wykonanie, oraz jakich do jego wykonania użyłam kosmetyków. Zapraszam na mój pierwszy mały pokaz :)

Kosmetyki których użyłam :


1) Tuż po nałożeniu podkładu (Astor) i korektora (Maybelline)
2) Brwi podkreśliłam czarą kredką (Lovely)
3)Na powiece oraz pod łukiem brwiowym nałożyłam biały cień z paletki (Sleek respect 892), a załamanie powieki podkreśliłam brązerem (W7 Honolulu)

4),5)Przy zewnętrznym kąciku oka roztarłam cień w kolorze burgundy (Gosh) oraz podkreśliłam nim dolną linię


6)Do połowy powieki narysowałam linię eyelinerem (jeden z tańszych - Miss Sporty, ale stosuję od lat i spisuje się wytrwale przez cały dzień :))
7)Linie wodną również do połowy podkreślam czarnym kajalem (Astor)
8)Górne rzęsy tuszuję (Givenchy) a dolne (MaxFactor)

Efekt końcowy :) 





18 komentarzy:

  1. Super efekt:)
    we wrześniu wybieram sie na slub siostry, chętnie bym skorzystała z Twoich rad dotyczących makijażu. Nie mam jeszcze pomysłu, a możliwości będą ograniczone.
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie doradzę i pomogę :) w najbliższym wpisie postaram się zrobić idealny makijaż na tę okazję, lepszym aparatem niż te zdj. Zachęcam do subskrybcji i komentowania :)

      Usuń
  2. Świetny start :_)
    Dodaj gadżet obserwowanych :) Chętnie dodam :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż dzienny :)
    Spokojnie z czasem będą tu rzesze obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękny kształt oka. a blog się rozwinie o ile będziesz go prowadziła z przyjemnością :) sama mam bloga od roku i na początku myślałam, że to będzie bardziej dla mnie, ale okazało się, że są osoby, które naprawdę lubią mnie czytać. powodzenia ;)
    peggyandmusic.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miły wpis :)
    po Twoim ostatnim poście, widzę, że słuchasz Foo Fighters, sama ich uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słucham namiętnie :) kiedyś nawet przez to naraziłam się kilku osobom, kiedy powiedziałam, że ze śmierci Cobaina wynikło to, że powstało Foo Fighters, czyli w sumie nie jest tak źle. Kilku fanów Nirvany się obraziło ;p

      Usuń
  6. pewnie, że na dobre wyszło ! Foo Fighters o niebo lepiej wpada w gust, nie wywołują żadnych skandali - po prostu grają dobrą muzykę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) Masz piękne brwi :)

    Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż:) witamy w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej przygody z blogowaniem :) pokazuj makijaże, z chęcią będę patrzeć :) POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo! i w takim bądź razie zapraszam do mnie częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś o uwagi :)

    1. Rozciągnij blog, bo zarówno szpalta jaki i pasek boczny są ściśnięte.
    2. Powiększ zdjęcia i umieszczaj informacje skąd je masz :)

    Reszta jest ok :)

    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok dzięki wielkie :D! Zabieram się więc za rozciąganie ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno uzbrój się w cierpliwość, bo pierwsze sukcesy nastąpią nie wcześniej niż 3-4 miesiącach regularnego blogowania. Makijaż bardzo udany, jedyne co mi się nie spodobało to czarna kredka na brwiach :)
    Nie lepszy będzie ciemnobrązowy cień (matowy)? Bo taki czarne i mocne brwi odwracają uwagę od subtelnej buzi i mocno postarzają.

    OdpowiedzUsuń
  14. wypróbowywałam już ciemny brąz, ale totalnie mi się pasuje, i każdy mi to potwierdza :( możne dlatego ze zdj są robione telefonem i slabsza jakosc wszystko zmienia, ale za tydzien bede miala dostep do dobrego aparatu i może wtedy będzie widać lepiej jak to sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kształt kreski, z takim jeszcze nie eksperymentowałam :)

    OdpowiedzUsuń